Velkommen til Bø Pinsemenighet

Bø Pinsemenighet holder til i Bø i Telemark, og er en del av Pinsebevegelsen i Norge. Vårt menighetslokale ligger øverst i Bøgata.  Du er når som helst velkommen.

Her er link til de siste innleggene på vår facebook-side:

Bø Pinsemenighet, Soar3 weeks ago
Fyresdal Kurs og Leirsted
Velkommen!
Vi gleder oss og har stor forventning til årets Telemarkstevnet!

Dette blir dager hvor vi opplever Jesus, blir inspirert, møter nye og gamle venner, og har mye gøy og moro.

Det er en uke hvor vi kommer sammen som pinsekirker fra hele Telemark og fra alle generasjoner.

Vi håper å se deg der!
Bø Pinsemenighet, Soar1 month ago
Bø Pinsemenighet, Soar
Velkommen til møte hver søndag kl. 18 i hele sommer☀️Det vil bli sang og musikk, andakt, vitnesbyrd og enkel bevertning! Håper vi ses😄»Gled dere i Herren alltid! Igjen vil jeg si: Gled dere! La deres mildhet bli kjent av alle mennesker. Herren er nær! Vær ikke bekymret for noe, men la i alle ting bønneemnene deres komme fram for Gud i påkallelse og bønn med takk. Og Guds fred, som overgår all forstand, skal bevare deres hjerter og deres tanker i Kristus Jesus.»
‭‭Filipperne‬ ‭4‬:‭4‬-‭7‬
Bø Pinsemenighet, Soar1 month ago
Bø Pinsemenighet, Soar
«Ha alle ett sinn, vær medlidende, kjærlige mot brødrene, barmhjertige og ydmyke, så dere ikke gjengjelder ondt med ondt eller skjellsord med skjellsord, men heller velsigner. For dere er selv kalt til å arve velsignelse.»
‭‭1 Peter‬ ‭3‬:‭8‬-‭9‬ ‭
Bø Pinsemenighet, Soar2 months ago
Bø Pinsemenighet, Soar
Torsdag 13/9 kl. 19 er det sangkveld! Enkel bevertning! Du er velkommen!