Gudstjenester på rumensk

DYNAMIS er en gruppe rumenere som tilhører menigheten, og som bygger på det samme trosgrunnlaget som Bø Pinsemenighet.

Vi har møter hver søndag enten kl 11.00 eller kl. 17.00 på rumensk.
Kontakt gjerne Cornelia Musteata (tel.‭46215407‬) for mer informasjon.

Litt om oss og det som skjer på møtene våre:

Vi er kristne som elsker Gud og elsker mennesker. Vi ønsker at møtene våre skal være et sted hvor mennesker føler seg velkomne og akseptert. Et sted der man opplever fellesskap med andre og kan utvikle vennskap i en atmosfære som fører den enkelte nær Gud.

Vi er glad i musikk og synger mye lovsang i møtene. Lovsang til Gud og lovsang som formidler en god Gud.

Vi tror det er kraft i bønn, derfor praktiser vi bønn hjemme, i små grupper og på møtene våre. Vi ber for og med hverandre, og for andre. Vi tror at Gud kan helbrede og gi kraft og styrke inn i menneskers liv.

Vi tror at Bibelen, Gud´s ord, forandrer mennesker i dag. Vi oppfordrer til daglig bibellesning. Og på møtene forkynnes Guds ord, enkelt og forståelig for å hjelpe den enkelte til åndelig vekst og helliggjørelse.

Målet med møtene våre er å lede andre mennesker til å tro på Jesus og å gjøre dem til hans disipler.

Velkommen til DYNAMIS!

Sirka en gang i måneden har vi gudstjeneste sammen med resten av menigheten. Samlingene tolkes til rumensk.

Kontaktperson:
CorneliaMusteata