Dynamis

BUN VENIT LA INTALNIRILE  Dynamis.

Dynamis este grupul de romani din cadrul bisericii norvegiene BoPinsemegnihet.

Intalnirile DYNAMIS sunt tinute in limba romana si au loc de la ora 11.00 aproape in fiecare duminica.  Anunturile sunt postate pe pagina noastra de facebook «Biserica Crestina Romana DYNAMIS – Telemark». Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de telefon 46215407 Cornelia Musteata).

Cine suntem?

1. Suntem un grup de crestini care: il iubim pe Dumnezeu si iubim oamenii. Prin intermediul intalnirilor «dumanis», vrem sa cream un cadru spiritual si in acelasi timp placut, unde tu sa te simti aproape de Dumnezeu si in acelasi timp bine primit.

2. Suntem un grup de crestini care: iubim muzica, muzica buna, muzica de calitate si evitand extremele, incercam sa abordam un stil de muzica oportun inchinarii si totodata  contemporan, care sa exprime inchinarea ce vrem sa o aducem lui Dumnezeu.

3. Suntem un grup de crestini care: practicam si credem in puterea rugaciunii. Ne rugam in particular, in familie, in grupuri mici, dar mai ales in cadrul intalnirilor mari. Ne rugam pentru probleme personale dar mai ales ne rugam pentru altii.

4. Un grup de crestini care: credem in puterea Cuvantului lui Dumnezeu de a schimba oameni. Consideram ca Scriptura (Biblia) trebuie citita, traita si predicata. Predicata bine – adica corect, simplu – adica pe inteles, si predicata cu folos – adica practic. Credem intr-o predicare ordonata si programata, pregatita temeinic si inspirata de Duhul Sfant.

5. Un grup de crestini care: credem ca biserica este mai mult decat locul unde se desfasoara programe, biserica este locul unde sunt castigati oameni, legate rani, restaurate vieti si mai ales formati ucenici.

Va asteptam!

DYNAMIS er en gruppe rumenere som tilhører menigheten, og som bygger på det samme trosgrunnlaget som Bø Pinsemenighet.

Vi har møter nesten hver søndag fra kl 11.00 på rumensk.
Annonsering skjer på facebooksiden Dynamis.
Kontakt gjerne 46215407 Cornelia Musteata for mer informasjon.

Litt om oss og det som skjer på møtene våre:
Vi er kristne som elsker Gud og elsker mennesker. Vi ønsker at møtene våre skal være et sted hvor mennesker føler seg velkomne og akseptert. Et sted der man opplever fellesskap med andre og kan utvikle vennskap i en atmosfære som fører den enkelte nær Gud.

Vi er glad i musikk og synger mye lovsang i møtene. Lovsang til Gud og lovsang som formidler en god Gud.

Vi tror det er kraft i bønn, derfor praktiser vi bønn hjemme, i små grupper og på møtene våre. Vi ber for og med hverandre, og for andre. Vi tror at Gud kan helbrede og gi kraft og styrke inn i menneskers liv.

Vi tror at Bibelen, Gud´s ord, forandrer mennesker i dag. Vi oppfordrer til daglig bibellesning. Og på møtene forkynnes Guds ord, enkelt og forståelig for å hjelpe den enkelte til åndelig vekst og helliggjørelse.

Målet med møtene våre er å lede andre mennesker til å tro på Jesus og å gjøre dem til hans disipler.

Velkommen til DYNAMIS!

Cirka en gang i måneden har vi gudstjeneste sammen med resten av menigheten. Samlingene tolkes til rumensk.

Kontaktperson:
Cornelia Musteata  46215407